Veelgestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bestel vóór 17.00u ’s avonds je pakket, dan wordt het dezelfde verzonden. Op het moment dat je bestelling verzonden wordt stuurt transporteur PostNL of DHL je een e-mail met een Track&Trace code. Zo kun je de actuele status van je bestelling altijd bekijken.

Helaas, het product is uit voorraad. En nu?

Helaas kan het voorkomen dat een product (tijdelijk) niet (meer) op voorraad is. Je wordt hier zo snel mogelijk van op de hoogte gebracht. Indien de voorraad wordt aangevuld, wordt de order hierna alsnog verzonden. Indien de voorraad niet meer aangevuld kan worden, zullen wij je hierover informeren en de order annuleren. Het betaalde bedrag wordt binnen uiterlijk 10 dagen aan je geretourneerd.

Wie bezorgt mijn pakket en wat zijn de verzend opties en kosten?

Wij werken samen met PostNL en DHL. Zij zullen het pakket bij je op het opgegeven afleveradres bezorgen. Je ontvangt een e-mail met een Track&Trace nummer zodra je bestelling is verzonden.

PostNL Standaard Pakket (optioneel: niet bij de buren bezorgen): €7,95
PostNL Standaard Pakket avondlevering (optioneel: niet bij de buren bezorgen): €8,95
PostNL afhaalpunt: €5,95
DHL Standaard Pakket (optioneel: niet bij de buren bezorgen): €7,95 DHL Standaard Pakket avondlevering (optioneel: niet bij de buren bezorgen): €8,95
DHL afhaalpunt: €5,95

Wanneer worden de verzendkosten gratis? Bij een bestelling met een waarde boven de €75,00 wordt jouw bestelling automatisch gratis verzonden. Indien je een kortingscode hebt voor een gratis verzending mag je deze gegevens invullen op de betaalpagina. De verzendkosten zullen dan automatisch aangepast worden naar €0,00.

Volgens Track & Trace is mijn pakket afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen. En nu?

Graag willen we je verzoeken een e-mail te sturen naar hertogjan@supportsquad.nl o.v.v. je HJ ordernummer met je Track&Trace code. Of neem contact op per telefoon met 085 - 483 5805.

Mijn pakket is gebroken/beschadigd gearriveerd. En nu?

Graag willen we je verzoeken een e-mail te sturen naar hertogjan@supportsquad.nl o.v.v. je HJ ordernummer met je Track&Trace code. Of neem contact op per telefoon met 085 - 483 5805.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Is mijn bestelling goed aangekomen?

Na het afronden van je bestelling wordt er vanuit de online Brouwerijwinkel  een orderbevestiging gestuurd aan het door jou opgegeven e-mailadres. Wanneer je de e-mail niet ontvangen hebt, is het mogelijk dat deze in de SPAM/reclame inbox is beland. Je kunt dan op je rekeningoverzicht bij de betaling ook het HJ ordernummer terug vinden.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Wil je de bestelling nog wijzigen? Dan willen wij je vragen om een e-mail te sturen naar hertogjan@supportsquad.nl o.v.v. je ordernummer en de gewenste aanpassing of neem contact op per telefoon met 085 - 483 5805. Wij nemen alle verzoeken zo spoedig mogelijk in behandeling. Het kan voorkomen dat de bestelling al gereed is gemaakt voor verzending, dan is een aanpassing helaas niet meer mogelijk.

Verzending naar het buitenland.

We bezorgen we alleen binnen Nederland. Dit heeft o.a. te maken met verzendmethodes en de regelgeving voor alcohol die per land verschilt.

Waar kan ik meer bieren uit het assortiment van Hertog Jan kopen?

Uiteraard zijn de meeste bieren verkrijgbaar bij de supermarkten en onze brouwerijwinkel in Arcen. Online kan je een uitgebreid assortiment Hertog Jan bieren bestellen op hopt.nl.

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Na bezorging heb je 14 dagen de tijd om de artikelen te bekijken en/of te passen. Ben je niet helemaal tevreden? Dan kan je het artikel in de originele staat en verpakking retourneren of ruilen. Graag willen we je verzoeken een e-mail te sturen naar hertogjan@supportsquad.nl o.v.v van je HJ ordernummer en welk artikel je wilt ruilen of retourneren of neem contact op per telefoon met 085 - 483 5805. Je ontvangt van ons dan het retournummer en retouradres voor de zending. Zodra wij jouw pakket hebben ontvangen crediteren wij het aankoopbedrag van je retourzending binnen 10 werkdagen op je rekening. Bij een omruiling sturen we je de juiste maat toe na ontvangst van je retour.

Hoe kan ik betalen?

Een betaling aan de Hertog Jan brouwerij kan door middel van iDeal en met creditcard via Mastercard/Visa. Met iDeal betaal je online via je persoonlijke bankrekening. Je kunt voor deze optie kiezen als je een rekening hebt bij ABN Amro Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank of Triodos Bank en beschikt over de mogelijkheid om online betaalopdrachten uit te voeren. Je betaling wordt direct uitgevoerd.

Waar vind ik mijn factuur?

Er wordt niet standaard een factuur gestuurd. Deze kan echter wel worden opgevraagd via hertogjan@supportsquad.nl of neem contact op per telefoon met 085 - 483 5805.