Wanneer je een product uit onze webshop bestelt vóór 23:59 wordt dit de volgende werkdag verzonden. Reken er dus op dat je na 2 of 3 werkdagen je bestelling in huis hebt.
Op het moment dat je bestelling verzonden wordt stuurt onze transporteur GLS je een email met een track&trace code. Zo kun je de actuele status van je bestelling volgen. Heb je geen track&trace mail ontvangen controleer dan a.u.b. je spam folder.
In verband met COVID-19 virus kan het tot twee tot drie werkdagen langer duren voordat je bestelling wordt geleverd. We hopen op jullie begrip...
Helaas kan het voorkomen dat een product (tijdelijk) niet (meer) op voorraad is. Je wordt hier zo snel mogelijk van op de hoogte gebracht. Indien de voorraad wordt aangevuld, wordt de order hierna alsnog verzonden. Indien de voorraad niet meer aangevuld kan worden, zullen wij je hierover informeren en de order annuleren. Het betaalde bedrag wordt binnen uiterlijk 10 dagen aan je geretourneerd.
Wij werken samen met o.a. GLS. Zij zullen het pakketje bij je op het opgegeven afleveradres bezorgen. GLS zal je een email sturen met track & trace info wanneer ze aan de slag gaan.
Graag willen we je verzoeken een email te sturen naar [email protected] o.v.v. je HJ ordernummer met je track & trace nummer of neem contact op per telefoon met 085 902 89 45.
Graag willen we je verzoeken een email te sturen naar [email protected] o.v.v. je HJ ordernummer en de melding “beschadigd” of neem contact op per telefoon met 085 902 89 45. Indien mogelijk ontvangen wij graag een afbeelding.
Wij nemen de vraag binnen 2 werkdagen in behandeling en komen zo spoedig mogelijk bij je terug!
Na het afronden van je bestelling wordt er vanuit de Brouwerijwinkel webshop een orderbevestiging gestuurd aan het door jou opgegeven e-mailadres. Wanneer je deze niet ontvangen hebt, is het mogelijk dat deze in de SPAM is beland. Je kunt dan op je rekeningoverzicht bij de betaling ook het HJ ordernummer terug vinden.
Wil je de bestelling nog wijzigen? Dan willen wij je vragen om een mail te sturen naar [email protected] o.v.v. je ordernummer en de gewenste aanpassing of neem contact op per telefoon met 085 902 89 45. Wij nemen alle verzoeken zo spoedig mogelijk in behandeling. Het kan voorkomen dat de bestelling al gereed is gemaakt voor verzending, dan is een aanpassing helaas niet meer mogelijk.
Voeg een product toe aan je winkelwagen door op de button 'plaats in winkelwagen' te klikken. Voor het bestellen van kleding kun je op de detailpagina de juiste maat toevoegen aan je winkelwagen.
Nadat de juiste artikelen in het winkelwagentje zijn geplaatst klik je op 'bestellen'. Vul hierna je gegevens in voor een goede afhandeling.
Op het beeldscherm verschijnt het controlescherm. Controleer het afleveradres, controleer je bestelling en klik op 'ik ga akkoord, plaats deze order'. Je dient akkoord te gaan met deze verkoopvoorwaarden. Betaal je order via iDeal of Credit Card. Jouw bestelling wordt de volgende werkdag verzonden nadat je de betaling hebt afgerond.
We bezorgen we alleen binnen Nederland. Dit heeft o.a. te maken met verzendmethodes en de regelgeving voor alcohol die per land verschilt.
Uiteraard zijn de meeste bieren verkrijgbaar bij de supermarkten en onze brouwerijwinkel in Arcen. Online kan je een uitgebreid assortiment Hertog Jan bieren bestellen op hopt.nl
Na bezorging heb je 14 dagen de tijd om de artikelen te bekijken en/of te passen. Ben je niet helemaal tevreden? Dan kan je het artikel in de originele staat en verpakking retourneren of ruilen. Graag willen we je verzoeken een mail te sturen naar [email protected] o.v.v van je HJ ordernummer en welk artikel je wilt ruilen of retourneren of neem contact op per telefoon met 085 902 89 45. Je ontvangt van ons dan het retournummer en retouradres voor de zending.
Zodra wij jouw pakket hebben ontvangen crediteren wij het aankoopbedrag van je retourzending binnen 10 werkdagen op je rekening. Bij een omruiling sturen we je de juiste maat toe na ontvangst van je retour.
Een betaling aan de Hertog Jan brouwerij kan door middel van iDeal en met creditcard via Mastercard/Visa. Met iDeal betaal je online via je persoonlijke bankrekening. Je kunt voor deze optie kiezen als je een rekening hebt bij ABN Amro Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank of Triodos Bank en beschikt over de mogelijkheid om online betaalopdrachten uit te voeren. Je betaling wordt direct uitgevoerd.
Er wordt niet standaard een factuur gestuurd. Deze kan echter wel worden opgevraagd via
[email protected] of neem contact op per telefoon met 085 902 89 45